גדולתה של אהבה
מאמר מאת עדנה טופר

כל האנושות ללא הבדלים בין דת, גזע ומין נמצאת במרדף אינטנסיבי אחר האהבה על כל דרגותיה ועל כל סוגיה. כולם רוצים לקבל אהבה ולהיות נאהבים. זה המזון הרוחני והנפשי שלנו עוד בעודנו עוברים ברחם אימנו.

ממתק אהבהמדוע כולם מחפשים אהבה?

כל תא בגוף שלנו ניזון מהאנרגיה של האהבה בנוסף לאנרגיה של המזון. נעשו מחקרים על קופים קטנים בנושא. לקבוצה אחת נתנו המון אוכל ולקבוצה שנייה נתנו מעט אוכל והרבה אהבה. ראו שהקבוצה שקיבלה אהבה התפתחה טוב יותר והייתה מוכנה לוותר על אוכל תמורת אהבה. זה שקיבל רק אוכל הראה קשיים בהתפתחות שלו.
גם על צמחים נעשו מחקרים. על צמח אחד הרעיפו אהבה ועל השני הרעיפו קללות וכעס. הצמח שקיבל אהבה התפתח הרבה יותר טוב.
גם המחקר של החוקר היפני מאסרו אימוטו שהתפרסם בספרו "מסרים מהמים" מראה כי אף מולקולות של מים מושפעות מהאנרגיה של אהבה וכמובן גם להיפך. מילים טובות ורכות שנאמרו ליד המים יצרו צורות סימטריות יפות במולקולות, ואילו מילים קשות ופוגעניות יצרו צורות דיסהרמוניות ואסימטריות.
האלוהות הגדולה היא מקור האהבה וכולנו ניזונים ממנה. מכיוון שכל נשמה היא ניצוץ אלוהי לכן כל נשמה, מרכז המהות שלה הוא אהבה. מכאן מגיע החזון של מרכז כוליות "אני אהבה, אתה אהבה כל היקום אהבה".
"אני אהבה" זה הרגע של החיבור שלי למרכז הנשמה שם אני חווה את האהבה במלוא עוצמתה. "אתה אהבה" מסמל את החיבור של האחר לאהבה וכך אט אט כולם יתחברו לאהבה וכל העולם יהיה באהבה.

היתרונות הנפלאים של האהבה

מכיוון ש-70% מאיתנו זה מים, והבנו שכל מולקולה של מים מושפעת מהאנרגיה של אהבה, ברור שכשנהיה מלאים באהבה זה ישפיע על הגוף שלנו.
בצילומי מיקרוסקופ של דם טרי שעשיתי עם חוקרת, נראה בבירור שבזמן שנתתי לדם הילינג ואהבה, סביב הכדוריות האדומות נוצרה הילה יפהפייה בצבעי הקשת . מכאן ניתן בבירור להסיק שאהבה מרפאת ומחזקת את הגוף.
רוצה להיות בריא – התחבר לאהבה, המערכת החיסונית שלך תלך ותתחזק ותוכל להתגבר על קשיים וחולי.
רוצה להיות יפה – התחבר לאהבה, הפנים מתרככות ונעשות יפות ונעימות למראה, ההילה נעשית בהירה וזוהרת והעור מתמלא באור.
רוצה להיות נאהב – התמלא באהבה והקרן אותה החוצה לעולם ולאנושות. כל האהבה הזו תחזור אליך.
מחפש שקט ושלווה – אנשים מחפשים כל חייהם שקט ושלווה בכל מיני מקומות אקזוטיים שונים. אתה יכול למצוא אותה כאן ועכשיו, בשעה של מדיטציה של אהבה שתמלא אותך שלווה וסיפוק.

כיצד מתחברים ומגדילים את האהבה בחיינו?

השיטה העתיקה ביותר היא לאהוב מישהו, פשוט וקל. אנחנו מתחילים את חיינו בלאהוב את ההורים שלנו, את המשפחה שלנו והם כולם מחזירים לנו אהבה.
כשאנו גדלים, אנחנו מחפשים את האהבה בבן זוג ושואבים משם את מנת האהבה שלנו.
אהבה מהיקום ניתנת לנו כל הזמן, זוהי אנרגיית החיים. הסינים מכנים אותה צ'י, היפנים מכנים אותה קי, ההודים קוראים לה פראנה וכו'.
הדרך הכי טובה ופשוטה להתחבר לאהבה זו היא דרך מדיטציה. ככל שאדם מתפתח במודעות העצמית שלו והרמה הרוחנית שלו עולה, הוא מתקדם יותר ויותר במדיטציה, ומגיע למקור האהבה ביקום שמתחבר לניצוץ האהבה שבתוכו. כך האדם מתמלא אהבה, מקרין אהבה ומחובר למהות הנשמה שלו.

כל אדם המעוניין להתחבר ולהגדיל את האהבה שבתוכו וביקום, מוזמן לעשות זאת במדיטציה של אהבה. כאן במרכז כוליות אנו עורכים מדיטציה של אהבה בכל יום ג' בשעה 20:30 בעלות כניסה סמלית של 10 ₪. הנכם מוזמנים באהבה.

מרכז כוליות - גלריה רוחנית

אתרים נוספים מבית כוליות

עקבו אחרי ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן